Thursday, March 17, 2011

Mengejar Pelangi di Air Terjun Pelangi, Sg Lembing, Pahang Darul Makmur : 20-22 May 2011

It’s time for the second series of XPDC Santai Offroad yang bakal memberi peluang kepada anda yang terlepas untuk menyertai episode XPDC Chengal Besar bulan Feb yang lepas yang mengetengahkan M4W sebagai co-organizer pada ketika itu. Venue alam yg terpilih kali ini adalah Air Terjun Pelangi that been pictured by the pencinta alam dengan keunikan semulajadinya yang hebat ciptaan tuhan.

XPDC to be held pada 20hb May – 22hb May akan menonjolkan rakan dari Lubuk Trekker 4x4 pula sebagai co-organizer disamping Red Adventure Sdn Bhd yang merupakan event owner secara keseluruhannya.

Semua 4Wheelers from all over the country mahupun dari Indonesia dan Singapura dijemput untuk menyertainya kerana ini merupakan peluang yang baik bagi menambah kekukuhan relationship serta to gain or menimba lebih banyak pengalaman penganjuran secara bersama.

PERHATIAN : ISTIMEWA UNTUK NON-4WHEELERS

Turut disediakan pakej bagi anda yang tidak memiliki kenderaan 4WD untuk menyertainya dengan bayaran yang berpatutan. Pihak penganjur akan menguruskan segala persiapan bagi memenuhi keinginan anda yang mahu merasai pengalaman yang unik ini.

For further details, do contact :
1) Red Adventure Sdn Bhd – Cik Narin 019-3711662
2) Lubuk Trekker 4x4 – Brader Kurau 013-2273702

Sekian..Happy wheelin'..!
M4W quotes of the day: “this vehicle is made for offroading..so, lets belasah..!”

2 comments:

dkeysiddiqi said...

salam.. mcm mane kalau sy nak join dlm group ni..

Amir Lagong (Founder) said...

Sila contact AMir Lagong 016-2933329