Tuesday, May 3, 2011

New M4W Tshirt RM35: Labour Day Edition

Hello all...


Sempena dengan sambutan Hari Pekerja 2011 dan juga suasana musim hujan tiap tiap pagi sekitar bulan ini, maka M4W telah pun mengeluarkan edisi terhad longsleeve Tshirt untuk dipadankan dengan suasana musim sejuk tahun ini...(alahai..! tengkujuh sebenornyer..) Sesuai untuk dipakai semasa offroading ataupun sewaktu berehat mahupun bercanda bersama keluarga yang tersayang ataupun YLs yang diingati..Selain itu ianya boleh protect tangan anda dari tercedera terkena libasan ranting atau daun buloh tanpa disedari ketika offroading mahupun jungle trekking.



Edisi ini hanya dikeluarkan dengan warna hitam disamping printed logo berwarna orange yang merupakan warna rasmi M4W yang sekian lama dijunjung. Terdapat didalam pelbagai size seperti XL/L/M/S. Untuk anda yang mempunyai size yang lebih dari itu, maaf kerana telah ditakdirkan anda tak dapat memilikinya.


Hubungi M4W jika anda bercadang untuk mendapatkannya kerana stock adalah terhad sehingga habis. Sebarang pembelian melebihi dua helai, anda akan mendapat 1 unit M4W Lynyard sebagai tanda terima kasih kami atas sokongan anda yang tidak berbelah baginya.


Offroading with a style..!

No comments: