Tuesday, November 15, 2011

LIBUR & M4W Offroading Calendar 2012 : WEEKEND OFFROAD WARRIOR 2012




Salam Sejahtera,


Bukan mudah untuk merangka trip offroad yang mampu memuaskan hati sesetengah orang. Tetapi sesuatu yang boleh di ketengahkan dimana semua jenis kenderaan 4x4 pelbagai spesikasi mampu melakukannya atau mengharungi cabarannya.



Kini, kembali lagi bagi tahun 2012..dengan kondisi trip 'lite dan medium' yang bertujuan untuk menggalakkan penyertaan pendatang baru dalam aktiviti ini untuk mencari pengalaman dan didedahkan dengan pergaulan bersama 'otaimers' dan ianya terbuka untuk semua 4Wheelers yang ada di bumi ini.


Ikuti LIBUR dan M4W untuk mengetahui dengan lebih lanjut dan hubungi mereka yang berkaitan secara terus untuk maklumat yang tepat.


Sekian...dan teruskan "bergolek"...hehehhe




Hello Boys & Gurls...


Its not an easy things to design such a trips that can fullfil each of the people. But it is something that can be highlighted here is that those activities perhaps can match with all kind of 4x4 vehicle specifications...anyway.


Here, we go again for the 2012...but it slightly 'lite and medium' offroad trip that can encourage more beginners @ new comers to be exposed and gain some knowledge from the 'otaimers' ( i guess..) and for sure its open to 4Wheelers all over the place on earth.


Follow LIBUR and M4W for more details by contacting the specific person and get 1st hand information from him...=)


Keep on Rolling...!

No comments: