Tuesday, April 23, 2013

AMBROS : 4X4 Recovery Equipment



M4W membawakan sesuatu yang khas untuk anda....

Peralatan recovery 4x4 berjenama AMBROS yang sudah memasuki pasaran Malaysia sejak kebelakangan ini.

AMBROS merupakan jenama sukan dan pengedar peralatan 4x4 serta mempunyai kepakaran dalam pembuatan dan penjualan alatan 4x4 seperti ‘winch’, ‘snatch straps’ dan ‘shackles.’ 

Sejurus dengan itu, mereka ingin mengambil peluang ini untuk mempromosi jenama mereka agar dapat diperkenalkan lagi kepada semua penggiat 4x4 khususnya di Malaysia.

Pengendalian yang cekap dengan peralatan yang baik ( gambar hiasan)
Dah sangkut...!
Gunakan peralatan yang sesuai untuk tujuan recovery (gambar hiasan)

Untuk itu, AMBROS menawarkan potongan harga istimewa sebanyak 10% dan penghantaran percuma untuk semua peralatan kepada anda yang berminat.

Semua peralatan 4x4 AMBROS ini disertakan sekali tempoh jaminan 6 bulan dengan penggunaan biasa. Sila rujuk pada katalog untuk mengetahui lebih lanjut mengenai peralatan 4x4 AMBROS yang ditawarkan. Sila hubungi nombor phone yang tertera dibawah sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan.

AMBROS percaya bahawasanya anda layak mendapat yang terbaik, dan mereka ingin membantu membekalkan anda dengan peralatan 4x4 bertaraf antarabangsa pada harga yang berpatutan.Semoga sukan 4x4 menjadi semakin hebat dengan penggunaan jenama AMBROS.

Selamat membeli dan menawar...! tepuk dada dan tanya selera....


No comments: