Wednesday, March 4, 2009

Pertak Escapade


Hujung minggu yang sering kali sama seperti minggu minggu yang sebelumnya kini berubah menjadi satu weekend yang telah memecahkan tradisi bagi individu yang menganggap bahawa aktiviti luar dari rumah hanya memenatkan sahaja malah membazir.

Weekend Offroad Warrior 2 yang berlaku di Sg Pertak pada 28hb Feb dan 1hb March, walau disaji dengan offroad sector yang agak simple, peserta mampu menikmatinya dengan acara selingan sepanjang trip ini. Namun begitu mereka tidak lepas untuk merasakan 'thrill', melewati lereng bukit berbatu dan tebing serta river crossing.

Unexpected meals..!! yang penting semua dapat nikmat bahawa aktiviti makan seharusnya sesuatu yang bukan sembarangan dalam meniti hari bagi si pemakan..! confused jugak ni..! Untuk ini M4W punya kepakaran krew masak yang hebat, tanpa menghirau masa, makan mesti terjamin enak..!!

Sebagai input kepada program ini, pengetahuan asas tentang 4x4 turut dimuatkan agar dapat dibawa pulang oleh mereka. Demonstrasi untuk menyelamat kenderaan yang tersangkut turut disaksikan oleh peserta, sekadar ilmu tambahan. Mudah-mudahan boleh digunakan pada masa akan datang.

M4W mengunjurkan ucapan terima kasih pada peserta yang hebat dan meriah. Hingga kini mereka masih belum padam dengan cerita pengalaman untuk dikongsi dengan kawan2 yang lain.

So, tunggu trip kami yang akan datang..!! Telemong..?? Lemakoh..??