Friday, September 9, 2011

Edisi Terhad : M4W Touch n Go Card & Lacoste Shirt




Salam Lebaran to all 4Wheelers around the world..

Sibuk berhari raya..itu bermakna anda sering bergerak pantas dijalan raya untuk memenuhi jemputan 'open house' dari sahabat dan taulan. Tanpa disedari sudah masuk minggu yang kedua kita menyambut Syawal dan ketika ini semua sedang sibuk menyempurnakan adat kunjung mengunjung yang sudah turun temurun menjadi amalan.

M4W sememangnya tak lupa untuk cuba mempelbagaikan special merchandise serta menambah keperluan individu dalam setiap aktiviti yang anda ceburi. Sudah sekian lama ditunggu, kini muncul sudah harapan baru kepada anda yang mahukan ikon hobi offroading anda didalam kad keluaran khas M4W - Touch n Go.

Anda boleh mendapatkannya dengan menghubungi M4W di talian yang tertera di dalam blog ini. Pembelian berharga RM65 akan membolehkan anda mendapat 1 kad Edisi Terhad Touch n Go (tanpa value) dan 1 helai Edisi Terhad Kolar Tshirt berwarna HITAM (bukan Putih spt contoh diatas). Bak kata orang..semuanya memang terhad..so, cepat hubungi M4W mulai hari ini agar anda tidak berputih mata...!


Keep on touching and going...=)

2 comments:

Anonymous said...

Can sell this touch n go to me?

Unknown said...

Hello...

Im interested to get this Edisi Terhad : M4W Touch n Go Card & Lacoste Shirt..please do contact me (Appen 0138800020) as i cannot find any information to contact. Thanks in advance