Wednesday, June 13, 2012

Invitation to JIB Auto Offroaders BBQ : 30th June 2012

Sembang sembang kosong akhirnya tercetus acara yang akan terlaksana atas dasar kekuatan kerjasama dari semua rakan2 untuk merealisasikan majlis ini. Kini persiapan sedang rancak dijalankan bagi memastikan semuanya dapat berjalan dengan baik. Maka dengan itu, program akan berlangsung pada:-

Tarikh : 30hb June dan 1hb July 2012 ( Sabtu dan Ahad)
Lokasi : Kem Hamzah, Ulu Tamu, Batang Kali, Selangor Darul Ehsan.

Kolaborasi JIB Auto Offroaders sebagai Penganjur utama dan dibantu oleh Malaysian4Wheelers serta OneTen Adventure Sports akan membawa satu lagi pendekatan baru bagi melebar networking antara activist 4Wheelers sekitar Kuala Lumpur dan Selangor. Dengan sasaran mengumpulkan orang-orang baru diketemukan dengan orang-orang lama agar tidak terlupa begitu sahaja kerana kontribusi mereka pada satu masa ketika dahulu telah menjadikan aktiviti 4x4 sebagai sesuatu yang terbaik untuk generasi terkini.

Penyertaan rakan strategik seperti AROX Lubricants, Columbia Sportswear, Naza Motors, Red Bull akan menyemarakkan lagi acara yang julung kalinya diadakan. Ini juga akan membantu mengukuhkan lagi strategi pemasaran kepada produk yang terlibat sama. Anda juga berpeluang untuk 'test drive' kenderaan pickup terbaru jenama Chevrolet Colorado yang dibawakan khas oleh Naza Motors..so, jangan lepaskan peluang..kita jemput rakan2 Malaysian4Wheelers untuk hadir bersama...banyak hadiah yang terbaik untuk dimenangi..katanya..


See you there..!

1 comment:

Anonymous said...

Awesome article.

Here is my blog :: [主页]