Friday, June 1, 2012

LIBUR - Weekend Offroad Warrior


Hello all...M4W and friends..!

Agak sunyi bulan ni..maklum saja, semua rakan agak sibuk menjalankan tugasan harian serta acara bersama keluarga. Namun begitu, acara offroading masih berjalan seperti biasa atas dasar yang lebih terbuka..tidak ada event yang rasmi.

Bulan June, agak berbeza sedikit kerana musim majlis kahwin, cuti sekolah selama 2 minggu tak akan dibiarkan begitu saja..untungnya, tak perlu masak di rumah..sekadar penuhi jemputan majlis sudah memadai..Tidak dilupai juga 'latest' issue Majalah LIBUR yang membawa inti cerita xpdc ke Air Terjun Pelangi bersama Kelab Kembara Maybank, TV3 dan TV Al-Hijrah yang mengambil bahagian dalam program kali ini. Meriah dan bersejarah untuk record milik M4W. Bukannya apa, kita ini satu komuniti yangbaru di dalam senario 4x4 dan peluang baik begini kena di manafaat dengan cara yang terbaik demi untuk 4Wheelers secara amnya.

So, untuk itu, dapatkan Majalah LIBUR untuk mengetahui cerita lebih lanjut tentang ekspedisi tersebut.Thanks to rakan2 yang mengambil bahagian dan yang telah menyumbang idea serta photo untuk issue kali ini.

M4W mengucapkan selamat ber offroading...! Peace...

No comments: